dunk dunk

Ett fasligt dunkande i mitt huvud idag.. haft en otroligt jobbig migrän, så eftermiddagen har mest ägnats åt att sova. Men innan dess var det på morgonen dags för writing-delen i engelska B, vilket jag tror gick bra för min del! Därefter var det information&layout, lunch, företagsekonomi B och sist franska.. brukar oftast vara härligt med måndagar men inte idag med den huvudvärk jag hade nej!

Efter skolan blev det trafikskolan för att köpa böcker, spännande, och därefter glass på glasskulan med malin och syster <3 mycket mysigt! (äntligen har det öppnat!)

det blir lite outfits nedtill sedan några dar tillbaka, men nu har jag ju tiden!

skitkul att så många läser, det glädjer mig varje dag vill jag lova :D



image48

Blus Vero moda 129:-
Kjol H&M trend 298:-

PUSSS
Linis


Kommentarer
Postat av: =)

i vilken stad är kjolen köpt? eller har du beställt den :) ?

2008-05-02 @ 11:35:16
Postat av: tilda

(Svarar åt syrran) , den är köpt i stockholm, H&M på södermalm, det fanns dock bara den kvar just då :/ Men kan ju finnas liknande nu igen om den inte finns kvar :)

2008-05-02 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback