Första inlägget!

Hejsan och välkommen till vår blogg,
Matilda som skriver nu och även jag som fixat med bloggen fast till största delen med hjälp av
jacob (www.sweet-lemon.se). STORT tack!

Idag har varit en ganska vanlig dag bortsett från att vi har haft resursdag, ledigt, och jag har blivit otroligt förkyld så har mest vilat, solning på meddo blev det i eftermiddags också.
Systern är sjuk hon med så vi har mest ägnat dagen åt datorn med allt vad bloggar och nätshopping heter.
Ekonomin är inte den bästa just nu så därför får iallafall jag nöja mig med "fönstershopping" för tillfället,
men lönen kommer ju snart :)

nu ska jag tona håret, finally.

PUSS,
tildan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback