Första inlägget!

Paulina här nu, fin blogg jag fått, haha! Kan inte säga att jag varit fullt så delaktig i jobbet att fixa iordning den som tildan varit så måste nog erkänna att hon har mer tålamod vad gäller sånt här..

själv är man sjuk för tillfället men hoppas kunna gå till skolan imon, brukar inte längta allt för mycket till skolan jag heller nej, men faktum är att det blir rätt ensamt och trist att bara sitta hemma.. och man saknar ju sina girls :)

Syster är mer av en datanörd än vad jag är, men ska försöka skriva så ofta som möjligt jag med!

så vad har jag att tillföra i bloggvärlden? inte en aning faktiskt men..
jag har en stor passion - örhängen, vilket troligtvis kommer att märkas förr eller senare.

Godnatt och hej för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback