Friday, i'm in love!

äntligen helg!

skoldagen har varit bara bra, lugnt och skönt med bara en massa redovisningar av projektarbeten att titta på,
riktigt kul! Bäst var överlägset Martinas arbete om rullstolsburen - hemlig identitet. Men tittade också på Annies magdans som var oootroligt bra. Vill fasen också kunna dansa sådär,
kanske vore något att satsa på? :D shakira nästa!

Stan efter det, LÖNEN kom ju idag!
Blev ett par örhängen och världens sötaste klänning som jag tror jag ska använda på skolavslutningen, hade vart perfekt till studenten men det är ju ett år kvar då vaaa..
får se den snart!
Här är den:

   image32

Gina tricot 249:-


Nu ska jag vila ett tag sedan göra iordning mig för kvällen, beckibeckkkk.
ha på mig? :s

PUSSIS
tildan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback