" hard work work "

inte jätte hårt arbete, men iallafall..endel att göra :) på jobbet nu, har fikapaus så satte mig vid laptopen några minuter.. inte hänt så jätte mycket på village idag.. men jag är glad ändå, en gubbe kom in och var jättegullig, fick höra att jag hade jätte vackra ögon och händer, haha..
ingenting man hör varje dag kanske så jag sken upp, alla gubbar kanske inte är så arga trots allt? :D

efter jobbet blir det hem och städa rummet, skriva min matchanalys på datorn och rensa garderoben,

PUSS
tilda

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gulle! Du har jättefina ögon och dina händer är jättegulliga så det är något du borde få höra oftare(:

2008-04-27 @ 18:19:03
URL: http://nathaliemoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback