host host..

Onsdag eftermiddag. Känner mig till och med något sämre än igår, men var i skolan idag ändå och kämpade på..
Dock med nästan ingenting gjort, känns som detta var en hyffsat dålig dag..
vaknade med huvudvärk och min dumma förkyldning såklart, cyklade till skolan i ösregn utan att ha hunnit sminka mig ordentligt, kom för tidigt och fick sitta och vänta in hela klassen, hade yoga på idrotten vilket kändes otroligt jobbigt, matte efter det som är mitt sämsta ämne, fiskgratäng i matsalen, och en avslutande låååång geografilektion. Onsdagar som jag brukar tycka är bra dagar!

Hiphop ikväll också vilket jag nog tyvärr måste stå över, orkade ju inte ens med yogan, haha.
Mamma har lagat fisk, åh så gott, fisk twice a day!

Eftermiddagen blir det vila och kanske plugg, om jag orkar..

Nehe nu är det dags att tänka positivt, bättre dag imorgon? :)

Outfit kommer senare, 

PUSS
tildan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback