" if i should stay..

I would only be in your way
So I'll go but I know
I'll think of you
Every step of the way... "

Whitney's fina låt på huvudet, känns bra alltså..haha.
Eftermiddagen spenderades först på en liten promenad med lina och yousif, till lasses för att sedan gå tillbaka hämta cyklarna och hämta och betala böckerna. Efter det blv det stan en snabbis då jag malin och lina åt glass på glasskulan som äntligen öppnat! SOMMAR :D

Efter det, hem för att vara hemma i knappt en timme typ sen iväg med basse (puh) för att gå promenad och äta glass, mycket trevligt då det var väldigt längesen! johan kom och umgicks lite med oss efter jobbet med, ännu mer längesen, kul :)

Sedan hem och plugga franska och nu har jag nyss ätit hemmagjord pizza, mmm.

Dagens outfit blev såhär, fått många komplimanger för min tröja (a) alltid kul, jeansen med dessutom!

image47

Jeans från Bikbok (Linas :p)
Läderskärpet (det nya) Gina tricot
Tröja (egentligen en body) Gina tricot
Kofta (den nya) Gina tricot

och till det, uppsatt slarvig knut och mina vita tygskor från Åhlens.
Fan av gina tricot känner jag, mja, så länge alla inte köper samma saker som de brukar bli så går det väl ann (a)

sova nu snart, trött så trött,

pussing!
tildan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback