jag är KÄR!

Fredagkväll, härligt :) men jag känner mig trött som vanligt..ikväll blir det hemma vid tv:n och plugga ekonomi endel med, så duktig jag är! stolt.

skolan var helt okej, mycket som hände på en gång där vid lunchen bara..oväntade saker dök upp efter varandra, efter att ha hämtat mig någorlunda från dem (haha) så blev det stan med tjejerna, köpte presenter vilket tog lååång tid så jag blev lite trött tillslut då ingen kunde bestämma något eller ta något beslut om någonting alls,
haha ovanligt? bäst är ni anywaaay

jag har blivit kär idag, världens bästa låt, from the first time i ever heard it!

http://youtube.com/watch?v=p_My_1KOXp8

LYSSNA. tack för tipset, petters förtjänst att jag hörde den idag på ekonomin (a)

partey imorgon! frågan är vad man ska ha på sig?
Sanna är här ikväll  hon kom med en jätte fin väska o massa kläder som hon inte kunde ha till oss, ur gulligt :D
bland annat en fin tuptop från ellos, mörkgrå med lite silver på detaljerna, skulle kunna funka som klänning imorgon, dock liiiiiite för kort kanske?

Får se hur det blir med den saken, morgonkvällens slutliga outfit kommer på bild under morgondagen!

www.sanniss.blogg.se, sötnos är du!

later?
tildan

Kommentarer
Postat av: Sannis

Gulle, du är för söt :)

2008-04-18 @ 23:55:59
URL: http://sanniss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback