Sunshine!

underbar dag idag! så vaaarmt.
Skolan, kort dag som vanligt, fick tillbaka företagsekonomin som jag hade FULL POTT på, tro det eller ej, plus att jag då ligger på mvg och har i stort sett redan fått det i slutbetyg också, det var min dag det ;) glaaaaad!
Efter skolan blev det sitta i solen och bestämma endel tills imorgon, då vi ska befinna oss i färjestaden hos saaandy och grilla typ 20 tjejer :D myspys. Får se om det blir kalmar och fest efter det?
Stan en stund, åt glass och satt på uteservering, vadå sommar?!

När jag kom hem solade jag och syster på balkongen, räckte med 45 minuter sen var jag väldigt brun :o solen tar visst mer än jag trodde vid fyra tiden i april :D

Nu ska jag plugga lite och ikväll får vi se? Tobbe kommer med guitar hero iallafall, ska bli kul ;p



summertime!

PUSS
tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback