surprise!

När vi kom hem från jobbet, jag och mammi, stod detta i trädgården, haha, blev så himla förvånad att jag blev jätteglad :D GLAD för ett jäkla trädgårdsmöblemang men iallafall ;p haha! så måste bara visa hur fint det var ;

 

Sprang runt lite i baronen också efter att jag slutat, medan jag väntade på mammi..
Testade ett par beiga shorts på gina, men njao..kanske blir ett senare köp isåfall.
Jag köpte mig iallafall en söt kofta som var billig och ett brunt skärp som jag velat ha länge,

 

Brunt läderskärp 149:- Gina tricot


image40

Kofta 99:- Gina tricot

Har skrivit min matchanalys, gud vad jag är duktig!!
ikväll blir det nog tv och äta, huuungrig.

jaha, undra vad det här kommer att leda till? om något alls.. hoppas kan man, tror jag gör de?

PUSS tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback