tisdag!

hallååå :)

morgonen började med ekonomiprov, gick väldigt bra faktiskt så det gjorde resten av min ganska tråkiga dag bra!
stan efter skolan och fikade med becka tove lina issan o viktor, det var trevligt..haha. Mycket skratt åt ingenting egentligen men kul hade vi ju!

en sväng till lagerhaus och HM innan vi cyklade hem, hittade ingenting speciellt, ingen motivation när man inte har så mycke pengar men lönen kommer ju om ett par dagar nu bara! :D äntligen.

cyklade hem, mötte på en tråkig gubbe som var hyffsat dum i huvudet, skrek på oss att cykla på cykelbanan och var till och med på och knuffade ut lina och slog till mig med sin arm, då det inte fanns någon cykelbana i allén vid esplanaden och vi var helt oskyldiga tyckte jag att det var liiiiiiite too much så han förstörde min eftermiddag, haha. FY vad arg jag blev, tror jag skrek något med håll käften jävla pucko och slog tillbaka. Sån är jag (a) och ännu värre är tydligen vissa gubbar.. haha

lagade god mat nu senare och somnade när jag skulle hjälpa lina med hennes rapport,
vaknade nyss och kom på att jag skulle duscha,
imorgon ska jag träffa en vän som var ett tag sen, efter skolan, ska bli kul! och efter det är det hiphop på kvällen :)

Min outfit



Vit kofta Zara (Fick av mammi och pappi från Rom)
Blå/vitt blommigt linne Indiska (Linas)
Jeans Replay

Och till det..
Vita tygskor H&M
Väska Friis&company
Parkas Ginatricot (Lägger in en bild på den senare)


PUSS
tildan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback