torsdag :)

tjooho!

hann aldrig skriva igår, var inte hemma på hela dagen först en kompis i smedby o sen direkt till dansen, bara två gånger kvar nu :o men nästa vecka är de dags för ragga igen! ssshhhake it, kuuuul.

dagen har varit bara bra, började med en väldigt stressig morgon då jag o syster hade ett av våra inte alltför frekventa bråk om kläder, haha, så det tog mig ett tag att byta kläder då jag inte fick låna hennes shorts. (fast hon hade på sig mina jeans) schysst kallar vi det! haha sen blev det knappt någon frukost och jag tror jag cyklade till skolan på mindre än 2 minuter. reeeeekord.

kom inte så sent ändå, däremot helt slut vilket höll i sig hela dagen, trött så trött..
ekonomi engelska (toppen vikarie, jenny eller ngt sånt? borde ha fler sånna lärare) franska svenska utvecklingssamtal..mammi o pappi kom med båda två, väldigt trevligt hade vi, haha, låg bra till i alla ämnen så jag var väl hyffsat nöjd med det! efter det blev det stan och mcdonald's med tjejerna,
becka sofie tove



bäst är ni.

Dans ikväll, blev ingen förra veckan så känns rätt längesen, kuuul
imorn blir det en slapp skoldag och kvällen blir det fira becka :D

PUSS
tildaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback