torsdag!

Väldigt förvånad blev jag nyss över hur många som läser vår blogg, hade aaaaaaldrig väntat mig det, jättekul ju :D

Och idag är det den 24:e, och som vissa kanske vet så är det ett speciellt datum för mig, eller oss kanske jag ska säga, tobias.. 31 månader med dig idag! :D

blev en väldigt stressig morgon, hör inte till vanligheterna.. men kom i tid och inget större tjaffs utlöstes nej :p

Är för tillfället väldigt nöjd med mig själv, skrev just sista raden på min rapport som ska vara inlämnad imon.. så det känns mer än bra!

Imorgon blir det ingen jobbig skoldag, skönt, istället blir det att gå runt o lyssna på projektarbetes redovisningar, ska bli intressant, och sedan äre heeeeelg och fest för beckibeck under kvällen, skojs :D

annars är allt som de ska yes!

outfit från igår kommer här, som lovat (a)

               
T-shirt med fåglar monki 100:-
Kjol med dragkedja framtill gina tricot 199:-
Örhängen (silverglittriga för dem som såg det) Erik & Alexander 79:-

Godnatt och puss.
paulinis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback