Vår!

hejsanhejsan
kvällen igår blev inte lika lyckad som jag förväntat mig att den skulle bli, men jag hade ganska kul och det var mycket folk iallfall :) hoppas andra hade roligare än jag..
onödigt med bråk, hoppas man får slippa de på festerna framöver, känns alltid som att jag blir inblandad på något konstigt sätt fastän att jag knappt är medveten om vad det är som händer själv, någon sötnos fanns där knappt heller..knappt. Haha!

tillslut blev det en klänning från daily express, lånad av isabelle!
Bilden är tagen idag, då jag inte hann med någon igår innan vi skulle gå..


image14        

      

och till den
svarta lackpumps från skopunkten
silvriga hängande örhängen från glitter
spets-strumpisar (från mammas garderob)
svart kuvertväska med rosett glitter

Idag har det blivit ekonomi-plugg och solning på balkongen, blev faktiskt en hel del brun, så härligt väder!
snart kommer mamma och pappa hem från rom, jippie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback