25e = Lön!


Heeej

inte hunnit med att bloggs tidigare idag då det varit fullt upp :p skolan vid tio över åtta! och efter det stan direkt med systern.
Lönen kom ju som sagt många gånger äntligen idag! och som vanligt hittade jag knappt något alls bara för att jag nu hade pengar.. tråkigt. men en hel del rpovande osv. Lite underkläder och tre andra plagg blev det tillsut iallafall :) Får ta och visa det imorn! en kavaj/jacka, en tröj-klänning och ett linne/klänning :p

har hittat en sak i min garderob nu ikväll också som säkert kommer att komma till användning nu i höst som jag glömt bort! Ska visa den imorn med :)


besökte lucas på Kstore, nya apple-butiken som öppnat i kalmar, jättefin! så glad för hans skull, kunde liksom inte blivit bättre :) han mötte vi upp när han slutat och vi tog oss hem hit. Nu sover han här i min säng och det har han gjort när jag mammi och lina har handlat på maxi :p alltid lika roligt, borde göras oftare, jag och lina blir alltid så jäkla tramsiga där inne, varje gång, allt är liksom bara sååå kul! undra om det är dem stora ytorna eller allt kul folk..haha. Kul har vi haft idag iallafall, jag och paulina, kanske mest för vi saknat varann så nu dagarna då hon vart i köpenhamn (haha!). Till och med mamma kom igång lite och skrattade med i bilen hem :D

Min väska som jag fick igår, låg idag på uppackningsbordet precis innanför dörren på H&M, haha, inte lika kul nej.. men men, är det H&Mprodukter, så är det. Samma sak med mycket av det lina köpte på sig i köpenhamn på HM, dock inte allt :D känns bra!
Jag har verkligen gått upp i vikt, en hel del, nu låter det väldigt fel men saken är den att jag är SÅ lycklig över det, haha, faktiskt, för det är det jag velat alla år, när man fått höra att man är såååå smal och kanske borde äta liiiite mer. Äta har jag alltid gjort, vissa är bara smala.. jag är en av dem. Till och med Lina märkte det idag, ska inte avslöja hennes kommentar, haha, men kul vare :) Nyttig mat blir det i fortsättningen iallafall, egenblandad musli fullkornspasta mörkt bröd äpplen (svenska!) och naturgodis är bara förnamnet ;) mummmms.

Godnatt, gud vad jag pratar på, toppendag idag helt enkelt, så mycket att berätta! får bli mer imorn.
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback