31 augusti


godkväll folket :)

just nu befinner jag mig på village tillsammans med syster andrej mammi och farmor. klockan halv elva en söndag kväll!? jo, inventering av hela butiken och lagren är igång..tar lite tid om man säger så. Men hyffsat kul är det ändå!

31a augusti, pappis dag idag! har firat honom hemma med middag och trevlig sällskap av släkten (vi då, och lucas och andrej)  jätte trevligt!
min helg har annars varit väldigt lugn, skönt, umgåts med lucas hela tiden men vi har hunnit med mycket kul ändå, b.la. stan i lördags, filmer, fotografering, middag etc. Saknar honom redan :/ lika jobbigt att åka ifrån varann varje gång, trots att vi ses snart igen..känns bara så långt borta..♥

Fotograferingen i fredags var verkligen superkul! hade tänkt fota mer idag men hann aldrig med det, får bli till helgen igen hoppas jag, verkligen roligt :)

Mamma kom hem igårkväll med kläder från monki som ni såg, fick b.la en till klänning i lila som jag ska få i present till födelsedagen, lina fick ett par saker hon med :D så himla snäll, min mamma!

För övrigt består veckan av skola, såklart, inga övningskörningstider, så på det sättet rätt lugnt, kanske inte direkt något plugg heller, men dans onsdag, inte torsdag för då är det den årliga staggningen! ska bli superkul med tjejerna :)
till helgen blir det lucas (hoppas jag innerligt) och till nästa vecka och helg planering inför födelsedagsfest m.m.
Woohoo!

Nu ska vi hemåt, skriver igen innan natten.
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback