at Village


nu har jag och syster just haft lunch. Mcdonalds igen, inte såå bra..ska bärja träna lite smått inför dansen nu känner jag.. kom till village halv tolv för att börja bygga om i butiken, flytta om på alla bord och plocka upp nya varor, kul :) ska ta lite foton på det nya som jag lägger upp senare i eftermiddag!

gårkvällen blev lite jobbig för min del då mitt magont kom tillbaka igen :/ fick ringa sjukrådgivningen för att hölra vad det kunde vara och sådär, har en tid på vårdcentralen nu med men det är inte förränns 28e augusti..hoppas det gått över innan dess. usch.

idag mår jag bättre iallafall, änsålänge, ska jobba lite till sen blir det kanske stan en snabbis (kanske inte då jag glömt plånboken hemma :p) annars hem och fixa lite till med bloggen, Lucas är hemma och väntar på mig!

senare,

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback