early mornin'

Det blev tidig uppgång idag för att vid 0745 köra min andra lektion tillsammans med Petra och jag må säga att jag är nöjd med mina prestationer för dagen! Tänkte hem och sova efter lektionen men fastnade på trafikskolan för att plugga lite grann. (Ledig från skolan idag så jag hade all tid i världen) Väl hemma vid tio-tiden somnade jag och sov fram till tolv. Sedan blev det en lunch istan med isabelle och syster samt investring av en ny vattenflaska och hello-kitty pyjamas :) we

Igår investerade jag förresten i en vinterjacka, tidigt ute tänker säkert ni (och även jag) men faktum är att det är bättre att vara tidigt ute och slåss om det lilla som finns än att komma försent och få ta det som blir över :p hih

Många investeringar nu på kort tid så nu är de nog dags att hålla hårt i plånboken for a while känner jag...

Kvällen kommer att ägnas åt lite plugg, lite dans och mycket fundering kring vår 18årsdag och önskningar till det (svårt eller vad!)

God kväll!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback