Friday morning


Godmorgon!

klockan är strax halv elva och jag har nyss vaknat. In i duschen snart för att fixa till mig inför dagen. Det blir stan (idag igen..) för att fixa en sista sak inför ikväll, efter det blir det jobb 16.00 - 19.00, och sedan direkt till Tove för fest! Fullspäckat schema.

Gårdagen tillbringades mestadels med Lucas, vi var i stan efter att jag hjälpt mamma med skyltningen, som blev riktigt brs tillslut, inte helt lätt det där, men kul var det. Blev en textil med hus på som är nyinkommen för hösten, ganska passande med tanke på att det var en mäklare (Pontuz Löfgren) som skulle ha det i sitt fönster.
Iallafall, efter stan blev det hem för att laga lite mat och vila inför övningskörningen. Igår gick det inte jättebra, eller, det gick bra det lilla jag körde tills jag inte orkade med det mer, ibland blir det bara för mycket på en gång, så stressigt, haha. Måste öva mer på allt det där.. ussssch.

Gårkvällen spenderades hemma med Lucas för att fixa det sista med saken åt Tove, efter det, gick tiden väldigt fort framför daton och tillslut blev det dags att sova. Vid just denna tidpunkt befann det sig över 50 mygg inne i mitt tak och på väggarna, inte något som jag älskar direkt, därför förde jag ett liv om det (förlåt älskling..haha) innan tröttheten kom ifatt mig och vi sov där ändå. Resultatet av det blev nog lite myggbett här och där men annars mår jag bra idag, trots allt ;)

Är i akut behov av pengar (fortfarande), måste fixas på något sätt, inför skolan nu och allt! Tona håret igen..nytt smink..kanske ett par nya jeans, varför inte ett par tröjor...en kjol kanske. Hmmmmmmm.

Hörs nog senare, at Village!
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback