great thursday


Godmorgon alla :)

torsdag och klockan är runt halv tolv, har nyss vaknat eftersom att jag är ledig idag. Wonderful! är jättehungrig (som alltid på morgonen) så ska ta mig ner och äta lite god frukost i lugn och ro.
senare idag blir det stan med syster, lunch/fika med isabelle, mysigt :) ikväll är det dans också, disco. får se om det är roligare än gårdagens lektion..hoppas verkligen på det!

imorgon är det FREDAG! redan! då blir det tyvärr ingen sovmorgon på grund av körlektionen innan skolan vid halv nio.. :/
men sedan är det helg! wooho! äntligen ledigt, äntligen träffa lucas länge och mycket. kanske även middag med tjejerna för att fira jasmine :) lilla pappi fyller år på söndag också  ♥

later on,
Matilda

Kommentarer
Postat av: suffe

hej matilda! Det som ser ut som ett diadem är mitt hår som jag har flätat runt om, så att det ska se ut som ett diadem :)

2008-08-28 @ 18:48:57
URL: http://sufffe.blogg.se/
Postat av: suffe

Nej det är inte så svårt. En fläta från varje håll sen fästa ihop dom mitt på huvudet:)

2008-08-29 @ 15:23:12
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback