Happy day


Glad idag!

Lunchtime på village, jobb mellan halv elva och tre idag. syster jobbar också, lite roligare när vi jobbar båda två tycker jag!
inte sovit särskilt mycket och bra i natt..lite orolig över vissa saker men som nu verkar lösa sig bra, hoppas det :)

Lördag idag jaa..känner för att hitta på något kul samtidigt som jag inte kommer orka med det, hmm. Lär bli lucas senare ikväll, hemma hos honom skulle jag tro, gosigt :D
inga pengar till shopping men det känns okej då jag vet att jag jobbat mycket mer än jag någonsin gjort innan den här månaden, så det kommer :)

Första körlektionen på måndag, min tove fyller år då också, weee :)

back to work!
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback