Helgen är redan över..


Godmorgon!

Söndag idag, redan! inte klokt vad helgen har gått fort..Imorgon är det ny vecka igen, skolan börjar på allvar. Ska bli rätt kul ändå, så segt att vara i skolan bara någon timme utan att få något ordentligt uträttat liksom. Men ändå jobbigt kanske.. lite jobbigt kommer det nog att bli jaa. 

Stan igår med mamma och Lucas en sväng, fikade på Spressobar och var inne i de flesta butikerna i lilla kalmar, testade lite jeans på kompaniet, var inne på Dailyexpress ett bra tag då mammi provade odd molly och lite så. Dock ingenting köpt för min del (fortfarande inga pengar, men imorgon så! :D) Mammi handlade en sjal och lite strumpbyxor på VeroModa. Trevlig dag, trots ständigt regnande..

Uppe tidigt idag, råkade bara bli så, Lucas sover dock ganska hårt fortfarande.. :p
I dag kommer Paulina äntligen hem från köpenhamn! Saknat henne en heeel del.. lilla gumman! 
Shoppat hade hon med, mycket :D ska bli kul att se.

Jag ska ägna mig åt frukost i första hand nu, efter det blir det dusch och fixa i ordning mig och sedan träffa isabelle en stund idag. Måste fira henne med present nu snart också, men antar att jag väntar tills syster är hemma med.. lite roligare :)

Lucas åker hem senare idag..igen :/ usch, jag kan se framför mig att det kommer gå en hel vecka innan vi ses ordentligt igen.. Nejdå, kommer säkert ses i veckan nu ändå, jobbigt när man bor en bit ifrån varann bara..

Frukost med mamma och pappa nu, 
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback