it's raining.....

but not men.

inte varit hemma särskilt mycket på senaste så det har inte blivit någon tid för att blogga och heller inte att bara vila och ta det lite lugnt men det har jag gjort i stort sätt hela sommarlovet (förutom de dagar jag jobbat) så nu är de nog dags att fara runt lite. Kul har de varit iaf.

Fredagen spenderades hos karro, spel och girltalk med elin, karro, filippa och linda <3 längesen.
Lördagen spenderades hos viktor tillsammans med mååååånga, bland annat tove :) kul att ses lite ju!
Igår övningskörde jag samt lagade tacos, och till kvällen blev det lite spel och mys med sånna man tkr om.....


Idag hade jag tänkt åka ner till stan en sväng, men det får bli först då regnet avtagit något!

Ha en bra dag i vilket fall :)

Paulina

Kommentarer
Postat av: Clara

Saknar dig!

2008-08-04 @ 12:45:49
URL: http://claaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback