Jeudi

Idag är det torsdag minnsann.. hade en jobbig morgon då jag vaknade av att min mage gjorde sjukt ont, samt att jag kallsvettades, var likblek och mådde väääääldigt illa. Spy gjorde jag trots allt inte (glad för de eftersom de är bland de värsta jag vet) då det gick över efter någon timme eller två.. men fy, det är inte så man vill starta dagen.

Resten av dagen har varit sjukt slapp.. härligt må jag säga, börjar bli en slappis känner jag, och de är verkligen inte likt mig, trodde inte jag skulle hamna där men se man på!

Övningskört med pappi och syster. gick utmärkt :D

Imorgon har jag fullspäckat schema med, stan, jobb och fest på kvällen. ska bli riktigt nice!

Nu blir de snart sängen för mig så godnatt på er!

Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback