just a different point of view


dagen har gått, Lucas sov länge och jag tog det lugnt och passade på att duscha länge under tiden :p åt frukost sent och tittade lite på tv, sen kom linis hem, redan vid tre! Hon hade shoppat en hel del snyggt, som hon säkert tänker visa här förr eller senare. En jättesöt väska hade hon med hem till mig också, pratade om att jag behövde en lite lagom stor svart axelremsväska innan hon åkte och det hade hon minsann snappat upp ;)

here it is!

H&M köpenhamn, present av lina <3

H&M, ca. 149:-

träffade aldrig isabelle sen, det ska vi ta nu senare i veckan, fika och fira henne lite, jag och syster.
nu har lucas nyligen åkt hem till sitt lilla place igen, och här sitter jag kvar, ensam och övergiven. snyft. Haha, det ska jag nog klara av :) kanske en sväng ut? inte ens vart utanför dörren än idag..
änsålänge sitter jag bara här, med musik och en hungrig mage. Hmm. Får se om jag kommer nån vart.

PUSS
Matilda

Kommentarer
Postat av: Linn

jätte fin väska!

2008-08-25 @ 19:56:51
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/
Postat av: tilda

åh tack :) såg idag att den kommit in här i kalmar nu också!

2008-08-25 @ 22:07:59
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback