just dance

Drömde om dans inatt. Måste väl ändå betyda att jag saknar detta en hel del?

Idag känner jag mig pigg och utvilad. Somnade vid tolv och gick upp vid tolv, de blev mycket sömn för min del inatt alltså.. skönt! Tolv.... påminner mig om att det är den tolfte idag och därmed exakt en månad kvar tills jag och syster blir ARTON! :D weeeeeeee

En sån här dag när man känner att man verkligen har mycket energi borde man egentligen göra allt det där som man aldrig orkar annars, men vädret är så sjukt trist även idag så jag funderar på att ta en shoppingrunda istan istället för att städa och annat tråkigt. Inte för att min garderob skriker efter något speciellt för tillfället men man blir så glad av att shoppa.. får aldrig nog liksom :D

Just dance är förövrigt Lady GaGa:s låt som hon gjort tillsammans med akon och colby o'donis. Fest om något!

Nehe nu ska jag sätta fart så att jag överhuvudtaget får något gjort idag.

<3
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback