Lördag den 23e


Godmorgon :)

uppe rätt sent efter en ganska sen kväll igår, tacos tv film godis. Mysigt var det! jag somnade sedan rätt fort..(som vanligt) och vaknade hyffsat tidigt ändå. Nu har vi nyss ätit frukost och ska nog in till stan med mammi för att kika runt lite på höstens nyinkomna. Lönen på måndag ju!

Grattis Isabelle 18 år :) hoppas du får en underbar dag idag!

Nu är alla 18 utan jag. Och syster då..haha. 12 September, då smäller det, inte sååå lång tid kvar nu iallafall! Har suttit och funderat på vad jag önskar mig tills dess nu på morgonen.. hmm. inte allt för lätt. Finns en hel del man skulle vilja ha jaa..

23e idag, 3 månader med Lucas <3 jag älskar dig!

Nehe, stan nu!

ha en bra dag alla :)
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback