min fredags-eftermiddag och kväll


nu är jag tillbaka hemma igen, ledsen att det tog lite längre tid än väntat. dagen blev inte riktigt som planerat, efter skolan gick jag till stan ihop med isabelle. vi tittade runt lite i vissa butiker innan det blev fika på Spressobar och solning på Nordic club :) en riktig mysdag! tycker om dig vännen <3
hon cyklade hem och jag väntade kvar i stan på lucas, passade på att plugga lite rättskunskap där jag satt på en bänk mitt i stan, borde sett lite roligt ut..haha. träningen blev alltså inte av idag, vi kom på att vi lika väl kan ta det nästa vecka..till exempel på grund av träningsvärken sedan dansen onsdag,torsdag :p

min körlektion som jag hade på morgonen var jag nervööös inför vilket gav lite sådant resultat..började stressigt och det blev lite fel, men efter ett tag kom jag in i det lite och det kändes bättre, vilket också visade sig att det lönade sig att lugna ner sig lite..men gud vilken prestation det är ändå, så mycket som ska bli rätt och man vill så mycket, ändå är det svårt. och så tidigt på morgonen med, eller ja, innan skolan iallafall! jaja :) ska nog gå bra.

nu har jag och lucas nyss varit ute och fotat en hel del. han hade med sig sin kamera och det blev lite bilder på mig (och honom, som jag tog, duktig jag är..) i skogen och vid vattnet. Resultatet lovar jag att visa jag senare!

nu ska vi titta igenom alla bilder och kanske redigera lite, sedan blir det gos, så glad att äntligen ses igen! :D

Ha en trevlig kväll,
hoppas mina tjejer har det kul ute ikväll utan mig också ;)
PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback