Outlook for Thursday!


torsdag morgon, nästan förmiddag till och med. sitter i min säng, lucas sover fortfarande och jag ska väcka honom och gå ner och äta lite frukost. Idag blir det jobb på village någon timme, mamma behövde hjälp md skyltning i Pontuz Löfgrens skyltfönster, jag och syster ska fixa det, haha! Ska bli kul :) det lär nog bli en sväng i stan innan eller efter det också. måste visa henne de två fina klänningarna, och titta efter ett par lampor till min garderob (utan sladd) som jag fick tips på!

har funderat på att ändra om bloggen lite igen, en ny bild är på gång och med den blir det lite annat fix med, förhoppningsvis!
de senaste dagarna har förresten vår besökarsiffra börjat öka lite ytterligare, så roligt! :)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än, blir nog en vanlig lugn kväll bara.
hörs senare

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback