shopping och formex


nu blev det lite senare än jag tänkt, men har haft en hel del att göra idag :) blev kvar i stan även ett tag efter de stängt, befann oss på H&M i någon timme medan Lucas testade massa kläder som jag och lina kom med, haha. Stackarn! men fin blev han och fina saker fick han med sig hem igen också :) roligt! lina köpte en söt lila klänning på Only.

mammi som var i stockholm på formex-mässan ringde och var i stan och kikade lite, just när hon ringde var hon på Monki (!) och kollade efter lite saker som jag och lina hittat på deras hemsida och ville gärna ha. Överlycklig!
mycket hade självklart inte kommit in än, och mycket var redan slut. Men nu är hon hemma med en hel del godsaker ändå :D dock inte hunnit se det än, får bli imorgon!

nu ska jag och lucas se en film, sen blir det naaaana.

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback