sunny saturday


Lördag förmiddag. Vaknade upp med lucas brevid mig, kändes underbart :) Vi tittade klart på filmen vi somnade till inatt och nu sover han igen, lille gubben ;) ska ta oss lite frukost nu sedan blir det antagligen stan. Han ville shoppa lite saker och jag har väl inget emot det!

Igårkväll var vi som sagt ute och fotade en del, verkligen jättekul! blir nog fler gånger framöver :) endel bilder blev jättefina, den på lucas tog faktiskt jag, kände mig en aning duktig :D

nehe, nu ska jag fixa till mig och det, bloggar senare igen, efter stan, får se om det blir någon shopping!

PUSS
Matilda

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: tack så mkt!

2008-08-30 @ 20:51:44
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback