Torsdagskväll -

Sannis anlände vid 6. Fix och mat, bilen till stan och lämnade av lulle,nicke,tilda.. sedan vidare för att hämta upp issan och karro och därefter leta parkering istan igen. Gick utmärkt, perfekt parkering mitt istan och allt! Vandrade runt istan någon timme, hälsade på folk och sedan blev de häng på stortorget. Linda joinade oss och karro+elin försvann. Allsång och dans till BWO och EMD, kunde knappast varit roligare! Resten av kvällen bestod mest av häng istan, hann med en varm choklad på corner också innan hemfärden påbörjades så slutet blev gott, och som man säger, slutet gott - allting gott, så även detta rix-fm kommer jag att minnas som en trevlig kväll :D (trots att största delen av människorna istaden bestod av fjortisfulla småttingar) Förlåt, generalisera är inte min grej men ah. Jag var bara illa tvungen!


sannis och jag <3

Imorgon är det Lördag och för mig innebär detta tidig uppgång med övningskörning och jobb 11-16. Kvällen blir garanterat en mysig en=) wee

Godnatt folks!
P


Kommentarer
Postat av: Sannis

du&jag<3

2008-08-09 @ 17:00:09
URL: http://sanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback