try to say something that matters


när inte orden räcker till för att uttrycka det man egentligen menar, eller när det man verkligen menar kommer ut med fel ord, är det inte lika lätt längre. Rubriken betyder bara någonting, som känns viktigt för mig just nu..

dagen har varit underbar då jag äntligen träffat sofie & rebecka igen, bara tove som saknades, men fick ett långt samtal på telefon idag ändå, känns så skönt att höras av igen! saknat er hela sommaren. snart börjar skolan igen, ska bli kul ändå, då allt blir som vanligt, som det ska vara, men också jobbigt då jag vet att jag inte kommer kunna träffa lucas lika ofta längre..kommer bli sjukt jobbigt. men såklart det kommer gå bra ändå, bara ett år kvar i skolan nu :)

becka och sofie och jag tog en sväng istan, hittade två klänningar som jag så gärna ville ha, no money, så det får vänta. och då hinner dem säkert ta slut med tiden med, men men, haha. Vi hittade det vi var ute efter, kommer bli superbra! (Lite svårt att skriva om då det är hemligt just nu.)

Ikväll har jag övningskört lite (igen), gäller att komma igång ordentligt med det där nu om det ska bli körkort till november (typ) och där med en skitsnygg bil av pappa, haha! får väl se hur det blir med det..
har fixat en lampa i min garderob nu nyss med, visar bild imorn!

Fredag blir det att fira Tove 18 år! Ska bli jättekul!

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback