weekend med klassen

Torsdagmorgon. 07:07. Tåg mot köpenhamn och påväg mot en klassresa som vi förmodligen sent kommer att glömma!

Inte alltför jobbigt att stiga upp, trots att väckarklockan ringde vid femtiden och tågresan dit blev himla kul. många skratt tillsammans med linn, sofie och emmy :) Vid halv elva tiden åkte vi över öresundsbron, en upplevelse absolut.. hm

Framme i köpenhamn vid elva, tog säkert ngn timme innan alla vi 22 med resväskor lyckades hitta hotellet men det var mest roligt tyckte jag, se staden lite och sådär! Hotellet visade sig vara riktigt fint i lobyn och så vidare men rummen var väl inte överdrivet vackra och praktiska kanske. (Hur sjutton har man ens tillåtelse som hotellägare att klämma in två enkelsängar och en våningsäng i ett rum som inte är större än en städskrubb?) Något vi i vårt rum funderade en hel del kring men roligt hade vi för det, Jag- Linda- Hanna- och Ann.

Så vad gjorde vi på vår klassresa?
I stort sätt ingenting om jag ska svara helt kort. (det var ju en resa i nöjessyfte så några studiebesök var det inte tal om)
Torsdag - shopping, lite festande plus pubbesök till kvällen)
Fredag - shopping, mycket festande och kaos blev de på hotellet och sedan utgång för de flesta. Själv kom jag inte in på klubben vi gick till på grund av att jag inte hade åldern inne, men snart så ;D så det blev en tidig hemfärd tillsammans med linn o jossan=)
Lördag - shopping (i ösregn som varade heeeeeeeela dagen dessutom=inget tivoli) + en otroligt mysig fika på ströget vid kvällstid.

Bilder från resan samt shopping ihelgen o lite idag kommer imon!

Tills dess säger jag godnatt och ha en bra dag imon gott folk =)

Paulina
Hade verkligen kul och allt funkade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback