annandag jul


stan öppen igen, äntligen! kändes som evigheter sen jag var i stan och shoppade för min egen del, vilket jag avstått från nu under julen, alltså var det såklart dags idag.. det blev en hel del med hem.
två par trosor inne på gina tricot, även en klänning som åkte tillbaks 2 min senare pga sönder i dragkedjan, gjorde inte så mycket eftersom den dessutom var way to small för lilla mig, så liten är jag tydligen inte ändå, haha. Iallafall, en annan klänning från daily express för samma peng fick det bli istället, en vit top från H&M, jeans /slash/ leggingsliknande jeans, haha, om någon fattar vad jag menar, med dragkedjor längst ner (som jag älskar), och till sist ett par svarta höga skinnpumps som varit efterlängtat då jag inte haft ett par under en längre tid..jag är nöjd :)

nu har jag spelat lite wii med grannarna nyss, paulina har åkt till karlskrona med hennes pojke över helgen, vilket betyder att vi inte kommer ses under en veckas tid, buuhuu, hur detta nu ska gå..jag åker till malmö på söndag! :D

tänkte lägga upp lite bilder sedan jul osv. strax!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback