ännu en skolvecka avklarad!


japp, så var det med det :) nu sitter jag och njuter till favvomusiken och bara tänker på att imorn, är det helg igen! underbart!
veckan har gått fort, inte mycket att göra med skolan, mycket vänner och mycket kille <3 mys mys mys.
projektarbete inför modevisningen idag, hela förmiddagen, kom en bra bit framåt trots lite motgångar senaste dagarna, kul är det verkligen! och bra kommer det att bli! efter skolan tog jag mig till eddie, somnade till en stund därav är jag ännu mer trött nu, kan bero på intensiv dansträning nu ikväll inför avslutningen på lördag! och solningen med isabelle innan dess..
cykelturen hem och dit över nybyggda bron kan man nog också räkna in..och lite "sånt" :p

har för övrigt blivit ganska så mycket solbränd efter solningen idag och två dagars brun utan sol-lotion. L'oreals är bäst!
nu ska jag sova, liten sovmorgon imorn, great!
körlektion, stan med tjejerna, fest på kvällen, sandy 19! KUL.

Sov gott

Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

VREM BRYR SIG

2008-12-05 @ 20:41:03
Postat av: Matilda

uppenbarligen du, eftersom du läser :)

2008-12-07 @ 23:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback