GOD JUL!


hinner aldrig med detta längre, tyvärr..annat skoj som kommer i vägen hela tiden :) kanske bäst det, vill nog inte leva mitt liv framför datorn genom en blogg iallafall när jag tänker efter, haha, i alla fall.
Mycket fest och vänner på sista tiden, skolan slutade för ett par dagar sen, middag och mys med mina tjejer i lördags och bistrobar efter det, jätte trevlig kväll! kommer sakna er så, alla, ha en himla bra jul/nyår :)

idag har jag jobbat, mycket jobb nu innan jul också för den delen, kul men ganska stressigt..
firat jul med min pojke nu ikväll :) verkligen underbar kväll och för er som vill veta har jag kalmars snyggaste kille som dessutom är romantisk, slå den kombinationen?! :D
musik ljus pomac choklad glass tio röda rosor underkläder x 2 pilgrim halsband, KÄRLEK.
tack älskling!

Imorn blir det jobb, hejdå till min eddie som jag ska klara mig utan i dryg en vecka nu..sedan ses vi i malmö igen, ska bli sjukt kul! där stannar jag även över nyår.

GOD JUL och gott nytt år! får se när jag bloggar igen..

Godnatt!

Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback