heartless


22:34, hemma för cirka en timme sedan. Minst sagt trött efter dagen, upp tidigt för skjuts till skolan :) thanks, matte C utan syster, som låg hemma och blivit sjuk i natt..stackars liten. Ja, ni förstår nog själva hur min mattelektion gick till..utan läarare halva tiden dessutom, iPoden och girltalk med sandra fick det bli istället. Dagen rullade på, ingenting specc annars, gör ingenting alls i skolan nu känns det som..kanske lika bra det, så mycket med körningen denna vecka ändå, dessutom kör det igång nästa vecka igen med proven också. Stan med tjejerna för lunch på ströget, favvis. Pizza! där blev vi sittandes ett bra tag, haha, brukar bli så..jag och issan tog oss till kvasten sen där det blev lite shopping.

SportBH till dansuppvisningen på Lördag i sporthallen (kan man verkligen inte missa!) Bodylotion och lösnaglar blev det också, testade ju på att ha nagelförlägning tidigare i år vilket inte gick något vidare..hoppas att lösnaglar som sitter kvar någon vecka passar mig och mitt nagelbitande bättre :p

Omkörningsutbildning på öland hela eftermiddagen, faktiskt riktigt kul om man jämför med gårdagens halka, riktigt bra gick det också för min del så jag är nöjd ;)
förbi bistrobar för att kika lite på modevisning gen.rep- som skall visas senare ikväll, kuuul! trevligt att umgås.. :)(L)

nu ska jag sova, ganska snart iallafall, blivit fem timmars sömn sista nätterna nu..måste ändras på!
Matilda

" heartless.
I won't stop, I won't mess my groove up
'cause I already know how this thing go
you run and tell your friends that you're leaving me
they say that they don't see what you see in me
you wait a couple months then you gon' see
you'll never find nobody better than me "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback