illusion


nu sitter jag här i min ensamhet och slår in sista julklapparna. känns mysigt men ändå otroligt ensamt, eddie har åkt till malmö och vi kommer inte att ses på ca. en vecka. Men det är då jag åker ner till honom, så får föröska tänka positivt, saknad och längtan är positivt, det tror jag faktiskt..
nu kom paulina nyss in med sin present från andrej, haha, så gullig, diktat fint och allt! dock slår min pojkvän allt med sin romantik, höhö ;)
moster med familj och kusiner har kommit ikväll, jag har jobbat hela dagen och vinkat av eddie vid tåget..köpt de sista julklapparna hann jag också med, imorn är det JULAFTON!

jag har fått en julklapp idag och köpt en till mig själv också faktiskt,
tänker visa strax!

Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback