Juldagen


God morgon!

sent igår, därför sov jag riktigt länge idag, skönt :) julklappar över hela golvet i mitt rum vilket jag ska ta hand om och prova nu snart. Mycket nöjd med gårdagen. God mat hela dagen, kändes inte som om jag gjorde mycket mer än åt, haha, vilket jag kan behöva, tv såklart och sedan tomten och julklappsutdelning. Nintendo wii, guitar hero och singstar i massor bestod kvällen av, riktigt kul!

Mina julklappar bestod av verkligen allt, från underkläder, smycken, smink, väska och skor till dvd, sex and the city shoebox, satäng sängkläder, myskläder, morgonrock, tofflor, neccesär, klänning, kjolar, toppar, plånbok, skönhetsprodukter .m.m. Får ta och visa lite saker här senare kanske..

idag är det farmors födelsedag, juldagen! firas på öland med släkten och sedan ikväll blir det mys och utgång med tjejerna! saknat er massor, ska bli jättekul!
mellandagsrea då jag ska försöka hitta mig en nyårsklänning och jobb, söndag åker jag till malmö till min baby och stannar där ett bra tag, där firas då även nyår :)

Hörs sen, GOD JUL och gott nytt år!
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fota julklapparna:)

2008-12-26 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback