keep on shinin'

Oh det är helt sjukt.. varit inne i någon slags uppåtgående trend de senaste dagarna vad gäller skolarbetet, allting har gått så himla bra, helt över förväntan.. superskönt, att äntligen känna att man får valuta för all tid man lägger ner på plugget.. och resultatet på rättskunskapsprovet som vi fick tillbaka idag toppade nog alltsammans - mvg och bäst i klassen?! har knappt hunnit smälta det än.. gjorde verkligen min dag, ja.. hela lovet kanske till och med.

nåväl, nu är de inget plugg förrän om ca en månad - har knappt hunnit smälta de heller, känns så himla skönt att äntligen få jullov, tror aldrig det varit så efterlängtat med lov som just nu, och imon ska de firas förresten - Bowling på harrys med klassen (förfesten får hållas där) för att sedan dra till BISTRO med tjejerna i klassen :) wee hoppas på er riktigt rolig kväll!

En annan kväll som förmodligen kommer bli minst lika rolig är nu på fredag, christmas mixer - fest med goa gubbs på bistro :) tack älskling för att du bjudit med mig (a) helt underbar är du.

Lite julklappsinköp har jag kvar, måste ordnas med iveckan, eller möjligtvis helgen - kanske blir de ngn i sista minuten den 23:e då lönen kommer också?

På tal om efterlängtat - en utlandsresa skulle liksom inte vara fel nu efter jul och nyår, gran canaria maybe?
och linda som åker till thailand imon! fubbb. fast å andra sidan, där tillbringade jag och familjen nyår o de där förra året så alltför ledsen blir jag inte av att tänka på de. men ha de underbart gumman, will miss you!

nu blir de snart nana kudden, först lite bloggläsning och nätfönstershopping :p hih

Puss och kram
Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback