mon(ey)day

pengar. har de senaste dagarna kunnat konstatera att pengar är bra att ha... de finns liksom knappt ngt tillfälle där pengar känns oviktiga, och ja.. det finns liksom alltid någonting som man behöver, eller måste betala (mobilräkning etc, jättekul) därav rubriken.

annars är de måndag och den långa helgen som inte alls kändes särskilt lång är slut och man är åter tillbaka iskolan, där det förövrigt är fullt upp. Inget ovanligt vid det här laget, o jag som trodde trean skulle vara slapp... vilket den i och för sig är emellan åt men ja  :p

nåja.. mycke hysteri kring julklappar har de börjat bli, står själv och slår in en massa nu (jobbar eftermiddag på village) kul är de :D får nog börja ta att fundera på de... julen närmar sig ju.

hade varit så skönt att åka bort över jullovet, någon vecka, några dagar.. utomlands, till sol och värme! Sista minuten då?

stort grattis till min 19-åring på hennes stora dag <3  saaaaandy
även grattis till min lillebror som har namnsdag idag :D

back for work!

P


Kommentarer
Postat av: Sandy

Så söt du är gumman <3 surfar lite på min iPod nu ;) lite kul faktiskt ses imorgon love S

2008-12-01 @ 22:00:39
URL: http://sandicandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback