seven days a week


hey there!

tisdag redan ja, veckan har börjat minst sagt mycket bra trots min trötthet då jag total-vänt på dygnet igen, mina måltider är också lite fuckade just nu känns det som, haha men det fixar sig :)
försov mig och fixade mig på en kvart i dag för att hinna med att få skjuts av mammi istället för cykla i regnet, lyckades dock inte hålla mig undan från det ändå, vid halv ett skulle jag till körskolan för halk-körningen. Fick gå i ösregnet, halkan gick bra haha hade rätt kul ett tag men långtråkigt var det också..jag lyckades trilla (jag som aldrig gör bort mig sådär..) haha, då vi skulle testa glasögon som gjorde att man kände sig ytterst onykter och ganska snurrig, lite kul var det nog, eller såg nog ut så, haha, men ont gjorde det i mitt ben. Iallafall, stan efter det :) myspys var det, och ganska mycket skratt då också, haha..

nu ikväll har vi haft besök här, från brasilien! troligtvis flyttar en person hit i januari och stannar i nästan ett halvår, som en utbytesstudent utan utbyte, eller så, haha. SKITKUL ska det bli! så jag hoppas verkligen det blir så, i stort sett redan klart. Vår familj liksom, trodde jag aldrig vi skulle göra, men verkligen kul grej som kommer bli lärorikt :) dessutom vill jag till brasilien efter studenten, så varför inte? :D ur gullig tjej så ska verkligen bli kul! Sånt borde flera göra, ta emot människor så, det är otroligt bra egentligen, OCH spännande såklart! ta del av ny kultur, språk, erfarenheter, intressen.. Can't wait!

Nu ska jag hänga tvätten, sen sova, äta med ja..
imorn är det omkörningen...wooho, längtar verkligen :s

PUSS på er
Natti
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback