sick and tired

precis hemma från skolan nu, kort dag, jätteskönt. Redovisning och beskattningsprov på morgonen, tror att de gick ganska bra till slut.. hoppas på de bästa! sedan blev de lunch, potatisbullar, som i vanliga fall brukar vara goda, vilket gjorde mig glad en stund, tills jag smakat dem ungefär. Sedan blev de religion, och film passion (jesu korsfästs o ni vet) inte alls min typ av film, och inte heller klasssens generellt sätt så förstår inte syftet med att se den då de flesta antingen redan har sett den eller också struntar i att kolla för de tycker den är otäck.. hm men man ska nog inte förstå sig på allt här i världen

vaknade förövrigt och var sjukt illamående så de blev ingen frukost, ovanligt för att vara mig, tror knappt de hänt att jag hoppat över den, "frukosten är ju trots allt det viktigaste målet under dagen".. brukar man höra och de stämmer säkert :)
illamåendet har hållt i sig dagen lång och jag tänkte snart krya till sängs en stund eftersom liggandes är enda stunden då jag inte känner av att jag mår illa, nice i väntan på att min pojke ska komma! we

trött också, mycket iskolan plus att de inte blivit så mkt sömn de senaste nätterna på grund av hosta och illamående.. vill inte vara sjuk mer nu :/

Filsofiplugg blir de nog också framåt kvällen, möjligtivs även lite lussebullsbak om mammi och övriga har tid? :)

känns som de enda jag gör nu är att hoppas på bättre tider, eller iaf på att må bättre, förövrigt är allting mkt bra. Jag var på riktigt bra humör igår ska jag få be att tala om så kom inte o säg att jag är gnällig (a)

rubriken får mig att tänka på anastacias sick and tired som spelades mer än ofta för en fyra år sedan ngnting.. osch vad jag gillade den, just nu vet jag ingen låt som jag lyssnar speciellt mycket på.. behöver nog uppdateras lite vad gäller ny musik.

natti en stund

Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback