sober


just nu är mitt liv helt jäkla perfekt, för er som ville veta det. jag har allt jag vill ha och saknar ingenting, det är liksom bara det ultimata. jag har en underbar familj, finaste vännerna, upplever det roligaste vad det gäller gymnasiet och utekvällarna, underbar pojkvän (som för övrigt gav mig hjärtan och rosor i går/dag).
jag är nyligen arton och har väldigt mycket mer att säga till om vad det gäller i stort sett allting, vilket känns ganska befriande och inte alls så läskigt som jag innan tyckt, att flytta hemifrån och bilda mig egna uppfattningar/ skapa egna erfarenheter känns inte längre lika långt bort. Framför mig just nu är det bara ljust dessutom, jul och nyår, utbytesstudent från brasilien ska flytta in, modevisning och projektarbete, bal och finally student!

har hittat en ny favvolåt, pink, sober. Underbart fin!

nu ska jag sova, mycket ledighet och inställda lektioner denna veckan vilket leder till utgångar (hade det nog gjort ändå..) och sena kvällar. Dags att vända tillbaka på dygnet kanske, sov sött! imorn är det luciafirande och stan med tjejerna som gäller.

just nu väntar jag bara på något som kommer och förstör min otroliga positiva tillvaro...suck.

Sov gott :)
Matilda

Kommentarer
Postat av: Hanna

är du tillsammans med lucas igen? :D

2008-12-12 @ 13:22:51
Postat av: Nathalie

Klart det inte kommer komma något och förstöra nu, du har haft så många motgångar. Du förtjänar det här hjärtat. Puss

2008-12-12 @ 15:28:30
URL: http://nathaliemoberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

neej :) har en ny pojkvän, eddie.

2008-12-16 @ 08:01:35
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback