söndag kväll


har haft ännu en underbar helg, så här sitter jag nu och bara njuter :) lite jobbigt med tanke på att det är måndag imorn och en ny skolvecka ligger framför mig..men om man tänker på att terminen är över och där med skolan för i år om två veckor knappt så känns det lite bättre!

Fest i fredags alltså, mycket trevligt var det :) fick i mig lite grann men tror jag var bra glad ändå, haha, mycket skratt och dans blev det iallafall, jag var minst sagt glad, kanske för att jag hade så underbara människor kring mig, musik, fest, positiv stämning, helg, LIFE :) kul kväll som avslutades på bistrobar med karina, umgicks med min pojkvän och dansade. Pizza blev det därefter, riktigt god sådan, och mycket god sömn :)

Dansavslutning i sporthallen, julavslutning, i lördags. Lika trevligt i år som alltid, helt fullt med folk och flera otroligt bra dansare/grupper, kul kul kul! vårat nummer gick nog helt ok med tanke på den lilla träning vi faktiskt bara varit med om, men jag lyckades såklart komma av mig mitt i, haha syrran med i o för sig så då är de kanske lite "okej" :D

Eddie och middag med han och vänner efter det, åt mig verkligen jätte mätt för en gång skull och gott var det! hem en snabbis för ombyte och fix, sedan bistrobar (ja, jag är stammis där nu..haha) med dem :) jätte kul kväll den också!


Jobb idag, eddie på eftermiddagen/kvällen. Nu har jag fixat med facebook i den mängd det gick, knepigt, pratat igenom helgen med issan och laddar nu ner lite musik. Dags att sova snart, hoppas ni haft en bra helg!

Godnatt vänner!
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback