take a break

shit.. de är fullt upp nu verkligen. mycket iskolan, mycket med trafikskolan, mycket på jobbet, mycket med julklappsinköp och nu har man åkt på influensa och en rejäl förkyldning med. that's nice! värre igår dock, känner mig ganska frisk idag faktiskt, endast lite snuvig o de dära men magontet är som bortblåst ;)

vaknade två gånger under natten mellan tisdagen-onsdagen och var illamående och det där, usch.. att spy är verkligen bland det värsta som finns. nåväl, det blev ingen skoldag för mig under gårdagen, och inte mycket av det idag heller, tänkte dock gå och skriva mitt rättskunskapsprov nu vid ett eftersom de känns omöjligt att skjuta upp det då vi har två prov nästa vecka igen, och ett veckan därpå och sedan är det JULLOV! weey

min pojke kom med mat åt mig igår när jag låg här hemma och tyckte synd om mig själv, världens gulligaste äru! aww

imon är de fredag och sedan är de helg, shit.. veckan har gått fort trots allt

fredag = fest, sandy har födelesedagsfest och jag hoppas på en trevlig och kul kväll (nyktert dock)
lördag = jobb 11-15, dansavslutning i sporthallen, hoppas på en kul kväll även här, därav en nykter fredagkväll..
söndag = plugg. en massa plugg - redovisning och beskattningsprov på onsdag, filosofi fredag, here we go!

nu blir de åter lite rättskunskap och sedan bär det av bortåt tullen, wish me luck!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback