beautiful nightmare

hey!

jobb endast i två timmar idag, 09-11 :) skönt!
fika i krusentiernska trädgården med syster mammi och pappi, mysigt. Nu har jag nyss fixat mig inför eftermiddagen och kvällen. Borgholm nästa! Lovely!

Den vita klänningen fick det bli, dagen till ära? haha

Beautiful nightmare.. sjukt bra låt. Beyonce ofcourse.Det enda som är lite jobbigt är att alla de tolv gångerna jag lyssnat på låten har jag fått för mig att min mobil ringer i början på andra versen, hahaha. Sjukt kul. Väldigt lika toner där alltså.
Jag måste vara sjuk. Haha.

Idag har jag köpt en blomma till mammi. Hon är trots allt den bästa som finns. Bästa mammin. Och Farmor! Bästa farmorn.

Mina framtidsplaner börjar komma igång nu känner jag..massa saker som inspirerar mig, hmm. I natt drömde jag till och med om boende och massa konstiga platser. Gud vad jag tänker massa, kan vara rätt kul ibland men jobbig jo..

Stockholm lär det bli till sommaren nästa år, något sånt.
Pojkvännen.Lägenhet. Jobb. Vänner. Fest. Maaaoooo!

PUSS
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback