Borta bra, hemma bäst

Halloo :)

Hemma igen från Gotland  & Fårö nu då jaa..underbart vackert landskap och härligt väder :) Kunde inte blivit mycket bättre!
Söndagkvällen fick jag äntligen träffa min lille pojke igen, myyyysigt!
Sedan dess har dagarna bara gått..
mycket lucas, lite jobb, lite shopping..ni får veta mer om det senare :)
Just nu är jag väldigt vaaarm, lunchrummet på village är inte toppen direkt..mysigt kanske men fan vad det är varmt här!!!
Mycke jobb idag, hel-dag, ikväll kommer mormor & morfar, kul att ses igen, längesedan :)

Present åt Lucas måste fixas..han fyller nitton på lördag..och jag är forfarande sjutton, woohoo!....

Fixa en massa med bilder sen gotland och min garderob ska det bli i veckan nu med,

later!
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback