Den är MIN!

Ibland har man bra tur hörrni... inte alltför ofta, händer mestadels när man minst anar det faktiskt men idag var turen på min sida och jag råkade liksom bara vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Hittade den eftertraktade blommiga jackan från h&m i min storlek! Var nämligen på h&m i fredags, samma dag som den kom ut i butik, och den var då redan slut i min storlek.. men idag när jag var där så hängde en 34a där, precis framför mig på uppackningsställnigen, syster hittade! Lycka är ordet.


bilden är absolut en av de sämre jag tagit (alla är dock dåliga.. ta kort är inte min grej, sorry :p)
hoppas ni ser lite färgerna o de dära åtminstone!

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kollar ni vad som kommer i butik före de har kommit?

2008-07-30 @ 22:11:22
Postat av: Matilda

jag tror att syster menade att hon var i butik då den hade kommit in, samma dag. Men man kan ju annars se det på hemsidan, H&M.s hemsida till exempel. Katalogen finns ju också. Ha det bra :)

2008-07-31 @ 09:38:17
URL: http://tvillingsystrar.blogg.se/
Postat av: Sannis

den var ju jättefin linis :)

2008-07-31 @ 23:13:26
URL: http://sanniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback